welkom@hollandfoodservice.nl |024-3776935 |   Direct bestellen:    Lekker Verantwoord  Internet Bestel  Klantenservice

Disclaimer voor het gebruik van WhatsApp Klantenservicekanaal

Holland Food Service biedt voor klanten naast de gebruikelijke communicatiekanalen ook een WhatsApp service. Stel je vraag via deze applicatie op je smartphone via het nummer 06- 18201703. We beantwoorden je vragen binnen 2 uur tijdens onze bereikbaarheidstijden: MA t/m VRIJ: 8:00-17:00 uur, ZA 8:00-12:00 uur. De WhatsApp service is bedoeld voor algemene servicevragen. Als we je vraag niet kunnen beantwoorden via WhatsApp, helpen we je via een andere weg graag verder.

Voorwaarden

Bestellingen:
 Wil je een bestelling plaatsen of aanpassen? Bel dan met Process Support, telefoonnummer 024 – 377 69 35 of stuur een e-mail naar bestellingen@hollandfoodservice.nl

Opmerkingen/ suggesties: Wil je een klacht doorgeven? Neem dan contact op met de Klantenservice op telefoonnummer 024 – 645 43 97 of per e-mail op klantenservice@hollandfoodservice.nl

Privacy: Het is niet toegestaan om persoonsgevoelige informatie uit te wisselen via WhatsApp. Wij zullen niet om deze informatie vragen. Data wordt op WhatsApp door ons bewaard voor de termijn die nodig is om de servicevraag goed af te handelen, met een maximale duur van 1 jaar. Berichtenservice WhatsApp is onderdeel van Facebook. Facebook hanteert vanaf 1 januari 2015 een vernieuwd gegevensbeleid. Hiermee is een einde gekomen aan de scheiding van gebruikersgegevens tussen Facebook en WhatsApp. De nieuwe voorwaarden betekenen niet dat Facebook berichten van WhatsApp kan lezen, maar de andere kant op is wel mogelijk: WhatsApp kan de beschikking krijgen over de zaken die Facebook van zijn gebruikers weet. WhatsApp zou dankzij de gegevens van Facebook bijvoorbeeld in kaart kunnen brengen wie de dienst gebruikt. Facebook verzamelt persoonsgegevens en wil graag weten waar een gebruiker is om bijvoorbeeld aanbiedingen of advertenties te kunnen tonen.