welkom@hollandfoodservice.nl |024-3776935 |   Lekker Verantwoord  Internet Bestel  Klantenservice

Onze klantenservice staat je graag persoonlijk te woord!

Wij helpen onze klanten graag persoonlijk dus bel of app ons gerust. Je kunt je servicevraag of klacht desgewenst ook doorgeven via de formulieren onderaan deze pagina.

Voor vragen over je afgeleverde bestelling, het doorgeven van klachten, opmerkingen, advies en alle overige vragen, neem je contact op met je eigen Klantenservice team. Voor alles rondom je bestelling, neem je contact op met ons Process Support Team.

Serviceformulier Klachtenformulier

klantenservice holland food service

Klantenservice Team Zuid/Oost

voor klanten uit de provincies Noord-Brabant (tot Breda), Limburg, Gelderland en Utrecht:

telefoon

024-6454397

(MA t/m VR 8:00-17:00 uur | ZA: 8:00-12:00 uur)

whatsapp

06-18201703

(MA t/m VR 8:00-17:00 uur | ZA: 8:00-12:00 uur)

envelop

Klantenservice Team Noord/West

voor klanten uit de overige provincies & cateringklanten:

telefoon

024-6450114

(MA t/m VR 8:00-17:00 uur | ZA: 8:00-12:00 uur)

whatsapp

06-18201703

(MA t/m VR 8:00-17:00 uur | ZA: 8:00-12:00 uur)

envelop

Process Support Team

voor vragen over nieuwe bestellingen of bestellingen die je al geplaatst hebt en nog geleverd moeten worden:

telefoon

024-3776935

(MA t/m VR 8:00-17:00 uur | ZA: 8:00-12:00 uur)

envelop

Stel je servicevraag

Onze klantenservice helpt je graag als je een vraag hebt. Bijvoorbeeld bij een vraag over een product of over het bestellen. Of over alles dat te maken heeft met de bereiding van een gezonde maaltijd. Ons team met (culinaire) klantspecialisten staat voor je klaar! Vul het formulier in en jouw persoonlijke klantenservice team reageert binnen 4 uur op je bericht (tijdens onze bereikbaarheidstijden). Wij vragen om een aantal gegevens zoals je (organisatie)naam en telefoonnummer zodat wij je beter kunnen helpen.

Opmerkingen, suggesties en klachten

Eventuele foto's (max. 5 MB als png, jpg en pdf-bestand)


Je klacht zien wij als kans dus meld hem bij ons! Dat kan via dit formulier. Jouw persoonlijke klantenserviceteam reageert binnen 2 uur op je melding (tijdens onze bereikbaarheidstijden) en neemt eventueel telefonisch contact met je op om de klacht te bespreken.

Vermeld altijd je debiteurnummer en (organisatie)naam. Een foto om de klacht te verduidelijken wordt op prijs gesteld. Bij een klacht over de kwaliteit van een product willen wij graag de productiecode, chargenummer en/of houdbaarheidsdatum weten. Wij nemen het product de volgende levering retour voor nader onderzoek. Bewaar dus altijd een monster.

Wanneer neem je contact op?
Als je een product(-en) niet hebt ontvangen, als een product beschadigd is, als een product niet lekker of afwijkend is, of als je niet tevreden bent over de kwaliteit of de wijze van afleveren. En natuurlijk alle andere opmerkingen of klachten die je graag met ons wilt delen!