welkom@hollandfoodservice.nl |024-3776935 |   Lekker Verantwoord  Internet Bestel  Klantenservice

Kwaliteitszorg: dat doen we volgens de regels én met passie!

certificeringen_hollandfoodserviceKwaliteitszorg is het constant en doelgericht werken aan kwaliteitsverbetering. Niet alleen omdat het moet, maar omdat wij enkel het beste voor onze klanten willen. Daarom hebben wij een eigen kwaliteitsafdeling. Focus op de interne en externe processen, de producten en toepasbaarheid vindt dagelijks in eigen beheer plaats. Holland Food Service is voor haar complete bedrijfsproces gecertificeerd volgens FSSC22000 en ISO22000 (voedselveiligheid & kwaliteit) en ISO 14001 (milieu). Voor alle systemen is een gevarenanalyse opgesteld met als doel het voorkomen van fysische, microbiële en chemische gevaren tijdens de bedrijfsprocessen.  Ons succes is dan ook dat wij al ruim 20 jaar gecertificeerd zijn voor onze kwaliteitssystemen!

Meer weten? Neem contact op met Eline de Schouwer, KAM-coördinator.

FSSC22000-certificaat downloaden ISO22000-certificaat downloaden ISO14001-certificaat downloaden
Eline de Schouwer

Eline de Schouwer

KAM-coördinator

Een voortdurende zorg en verantwoordelijkheid


Kwaliteit is een integraal onderdeel van onze bedrijfsdoelstellingen. Het kwaliteitsstreven wordt vormgegeven door een actieve houding van het management, een gedocumenteerd en volledig ingevoerd kwaliteitsborgingsysteem, de verplichting voor medewerkers om de regels na te leven met de vrijheid voor alle medewerkers om verbeteringsideeën aan te dragen. Hierbij worden de eisen en kwaliteitsnormen, zoals FSSC22000 en ISO22000 gezien als een wezenlijk hulpmiddel om het beleid te realiseren en worden deze normen onverkort ingevoerd in de bedrijfsvoering.

Teneinde het kwaliteitsstreven zichtbaar te maken, worden relevante prestatie-indicatoren aangelegd. De effectiviteit van het kwaliteitssysteem en de realisatie van het kwaliteitsbeleid kunnen hierdoor worden gevolgd en continu verbeterd. Kwaliteit is een voortdurende zorg en verantwoordelijkheid van alle medewerkers; integrale kwaliteitszorg vormt dan ook binnen Holland Food Service een continu proces. Het complete werkproces van Holland Food Service wordt jaarlijks getoetst door een extern bureau door middel van een interne en externe audit. Jaarlijks vindt de directiebeoordeling, de validatie, verificatie en de recall-test plaats.

Zekerheid & Controles

onderzoek kwaliteitOnze producten voldoen aan de actuele wet- en regelgeving met betrekking tot kwaliteit, voedselveiligheid, etikettering en het leveren van productinformatie, zoals bijvoorbeeld de ingrediënteninformatie, voedingswaarde, allergeneninformatie en bewaaradvies.

Er vinden monsternames plaats van de schoonmaak en productmonsters om het proces te waarborgen. De bemonstering vindt plaats volgens de actuele wet- en regelgeving zodat de voedselveiligheid en de kwaliteit is gewaarborgd.

Meer over onze productiekeuken